Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Nassau in het nieuw!

2 juni 2014

Een nieuwe partner, een nieuw logo, een nieuwe look & feel, een nieuwe (aangescherpte) visie en sinds kort ook een nieuwe website. Na de komst van Hans Broodman als partner, naast Vera Peerdeman, zijn ze er eens extra goed voor gaan zitten. Nassau heeft zichzelf kritisch onder de loep genomen en ook voor zichzelf de lat hoog gelegd.

door Redactie Vf

Het vernieuwde Nassau borduurt voort op het thema 'Excelleren begint bij de lat hoog leggen', waarmee het bureau in vijf jaar zijn positie in de sector heeft opgebouwd.

Vera Peerdeman: "Nassau gelooft met hart en ziel in relatiegerichte fondsenwerving en friendraising. Ons bureau wil daarmee een brug slaan tussen gevers en ontvangers en stelt daarbij de mens centraal. Wij willen het beste in mensen naar boven brengen. Mensen de mogelijkheid geven hun idealen na te streven, hun talenten te ontwikkelen, uit te blinken in hun vak: dat bindt de activiteiten van Nassau, zoals strategie en uitvoering van fondsenwervende activiteiten voor onze klanten, ons trainingsprogramma en de werving- en selectiedienst. Wij,  Vera, Hans, Meike, Cheryl, Ravelle en Niels, bijgestaan door kantoorhond en stressafleider Jackson, zijn als team klaar voor – minimaal – de komende vijf jaar."

Bron: Nassau Fundraising

Advertentie

Advertentie

Advertentie

Close