Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Mensen laten doen wat jij zegt, en ze vinden het nog leuk ook!

27 mei 2014

De Tovertijdlijn® is een bewezen techniek, die je op een duidelijke, eenvoudige en zeer doeltreffende manier leert om mensen te overtuigen, zonder dat zij zich gedwongen voelen. Anderen gemakkelijk laten bewegen in de richting van jouw doel, daar gaat het – letterlijk – om, bij de workshop De Tovertijdlijn in fundraising, aangeboden door het SuccesIn1Day Team.

door Redactie Vf

Workshop de Tovertijdlijn® in fundraising
Voor: fundraisers, communicatiespecialisten en campaigners.
Plaats: Eye, Amsterdam.
Op: 16 september 2014.
Van: 9.30 tot 16.30 uur.
Daarna: gelegenheid tot netwerken, met een drankje.
Kosten: € 295,- per deelnemer.

Waarom krijgt de een het laatste tafeltje in het restaurant en krijgt de ander te horen dat het is volgeboekt? Waarom kan de een wel ruilen zonder kassabon en de ander niet? Het is een kwestie van overtuigen, net zoals bij donateurs. Zij geven aan goede doelen als zij vertrouwen hebben in de personen erachter, als ze geloven in het doel zelf, als ze weten dat het geld goed besteed wordt en als het iets oplevert. Dit houdt in dat je op alle niveaus, van potentiële donor tot major donor, moet kunnen overtuigen. De markt is klein en targets liggen hoog. In de huidige competitieve markt moeten de contactmomenten dus staan als een huis. De Tovertijdlijn helpt je om deze momenten doeltreffend en concreet in te vullen.

Ervaren is beleven. Daarom is deze workshop interactief samengesteld. Door te doen weet je wat werkt en wat niet werkt, en leer je hoe je de technieken succesvol kunt toepassen. Na de workshop weet je:

  • hoe je een positieve mindset creëert;
  • hoe je non verbaal gedrag analyseert en zelf toepast;
  • hoe je anderen motiveert tot succes;
  • waar je eigen kracht ligt in het gesprek;
  • hoe je het proces van overtuiging ombuigt in concrete resultaten.

Kijk hier voor meer info of schrijf je hier meteen in.

Bron: Successin1Day

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close