Danny de Graaf schrijft boek 'Sponsoring: hoe en waarom'

4 maart 2014

Danny de Graaf was jarenlang sponsoringmanager van KLM en zag zo’n 12.000 sponsoringverzoeken langskomen. Veel verzoeken waren bij voorbaat al kansloos. Zijn ervaring is dat veel aanvragers weinig inzicht hebben in hoe je bedrijven overhaalt om sponsor te worden. Reden voor hem om er het boek 'Sponsoring: hoe en waarom' over te schrijven, bedoeld als een praktische handleiding bij het werven van sponsors.

door Redactie Vf

Vanuit zijn ervaring aan de andere kant van de tafel geeft Danny de lezer inzicht in de gedachtegang van een sponsor. Uiteraard besteedt hij veel aandacht aan het opstellen van de aanvraag, de manier waarop je de gesprekken voert, de tegenprestaties en het opstellen van overeenkomsten. Belangrijk is ook het onderhouden van de relatie, in de fase nadat de aanvraag succesvol is gebleken. Klik hier voor meer informatie of om het boek te bestellen.

Bron: Tekst en Uitleg BV