Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Masterclass A World of Legacies wordt herhaald

31 januari 2014

Wegens enorm succes wordt de masterclass 'A World of Legacies' van Richard Radcliffe op 18 maart 2014 herhaald. Richard Radcliffe is bekend van het IFC in Noordwijkerhout, Institute of Fundraising cursussen en vele topcongressen. Hij is specialist in onderzoek naar en werving van nalatenschappen, met meer dan twintig jaar wereldwijde ervaring. Het hele spectrum van erfenissenwerving komt aan de orde. Internationaal en nationaal onderzoek, geefmotieven bij erfenissen en legaten, best practice uit de hele wereld, succesvolle en mislukte campagnes, ontwikkeling van wervingsstrategieën voor nalatenschappen, hoe onderhoud je relatie met (potentiële) erflaters en campagnes voor kleine budgetten. Dat alles met Britse humor, anekdotes, best practices, praktische handreikingen en ongezouten commentaar van expert Richard Radcliffe. Deze masterclass is geschikt voor grote en kleinere instellingen en voor fondsenwervers van elk niveau, maar ook voor directeuren, penningmeesters, voorlichters, marketingmanagers, communicatiemanagers. Het programma is in het Engels. Fondsenwervers, legacymarketeers. De masterclass wordt gegeven op een unieke locatie: Strandpaviljoen Thalassa aan Zee, Boulevard Barnaart 18, 2041 KB Zandvoort aan Zee (enkele minuten van het treinstation Zandvoort). De kosten bedragen € 195,- p.p. exclusief btw., inclusief lunch. Deelnemers van GoedNalaten ontvangen 15 % korting. De masterclass wordt aangeboden door Het Instituut GoedNalaten dat goede doelen ondersteunt bij de werving van erfenissen en legaten. GoedNalaten biedt daarvoor een online publieksplatform voor goede doelen, regionale publieksbijeenkomsten, workshops en masterclasses voor goede doelen, advies over en uitvoering van campagnes en acties, testamentadviesgesprekken uit naam van goede doelen en executiediensten. 

door Redactie Vf

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close