Nieuws per auteur
-
Oordeel rechter: goede doelen mogen geld erfenis houden
De erfenis van miljonair Arend Broekhuis hoeft niet teurg naar de familie. De Zonnebloem en het Leger des Heils - die allebei 12,2 miljoen euro kregen - mogen het geld houden, zo oordeelde de rechter tegen de wens van de weduwe en stiefdochters van Broekhuis in.
-
Marc Petit nieuw bestuurslid Nederland Filantropieland
Marc Petit wordt bestuurslid van Nederland Filantropieland. Hij zal de portefeuille strategie onder zijn hoede nemen. Marc was al betrokken als vrijwilliger in de NLFL ledenraad.
-
Klantgegevens Goede Doelen Loterijen tijdelijk zichtbaar voor hacker
Door in te breken in het klantenbestand van de Nationale Goede Doelen Loterij heeft een hacker de persoonsgegevens van meer dan 450.000 deelnemers kunnen inzien.
-
TU Eindhoven gaat crowdfunden
De TU in Eindhoven is voor het eerst begonnen met crowdfunding. Met crowdfunding wil de TU geld binnenhalen voor sympathieke projecten,
-
Vincent van GoghHuis zoekt naar ton
Museum start actie, nadat gemeentelijke subsidie uitbleef.
-
Nieuwe Raad van Toezicht bij het CBF
Per 22 maart 2017 zijn er twee nieuwe leden toegetreden tot de raad van toezicht van het CBF . Ex-burgemeester Jan de Ruiter verlaat na vijfeneenhalf jaar het CBF en maakt plaats voor Bernadette van Buchem en Berend-Jan Rietveld.
-
Broodman en Peerdeman geven boek uit over fondsenwerving
Weg van FIlantropie moet non-profit organisaties op weg helpen die (beter) willen samenwerken met grote gevers, en vice versa.
-
Fondsenwerver Hendrikje Crebolder in directie Rijksmuseum
Per 1 april 2017 treedt Hendrikje Crebolder toe tot de directie van het Rijksmuseum. Een unieke benoeming voor fondsenwervend Nederland.
-
Google.org investeert miljoenen in e-learning War Child
De innovatieve lesmethode Can’t Wait to Learn krijgt maar liefst 2,5 miljoen dollar van Google.org. Daarmee is het een van de negen uitverkozen projecten wereldwijd die deze week een bijdrage ontving voor beter onderwijs.
-
Cultuurmarketing Awards 2017: draag snel een case voor
Op 15 juni 2017 vindt de tweede editie van de Cultuurmarketing Awards plaats. Op deze dag worden de Awards voor de beste marketingcases in de cultuursector uitgereikt. Culturele instellingen kunnen cases indienen in twee categorieën: de Branddoctors Merk & Experience Award en de Centercom Campagne Award.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 143
- 144
- 145
- ...
- 251
- Volgende pagina