Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Deze (branded) content wordt je aangeboden door PSI Vransen

  • Mailpacks vervaagd.jpg

    Direct mail is (weer) hot

    Al jaren bestaat de indruk dat er met het populairder worden van onlinewerving,  door fondsenwervende instellingen, minder gebruik wordt gemaakt van direct mail. Tegelijk weten we dat bij het innen van honderden miljoenen euro’s aan donaties en contributies direct mail nog altijd een belangrijke rol speelt. Maar ook voor het werven en upgraden van nieuwe gevers wordt direct mail succesvol ingezet. Een enthousiast gesprek met twee experts. 

    Lees meer over "Direct mail is (weer) hot"
  • Gespecialiseerde leveranciers

    Gespecialiseerde leveranciers: een constante factor

    Ook een gesprek met en tussen chariondernemers hoort bij dit jubileumnummer. We spraken met Wieb van de Donk (WWAV), Edwin van Driel (Cherridata), Herman Vransen (PSI Vransen), Jeanette Eesmann (Mindwize) en Vera Peerdeman (Nassau). Er zat een enorme hoeveelheid ervaringsjaren aan tafel.

    Lees meer over "Gespecialiseerde leveranciers: een constante factor"

Meer artikelen

Close