Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Online collecteren met Digicollect

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

Schermafbeelding%202017-04-18%20om%2014.39.36.png

Online collecteren met Digicollect

Steeds meer stichtingen en verenigingen gebruiken Digicollect. Waarschijnlijk heb jij de online collectebussen van het Longfonds, Stichting ALS of Pink Ribbon gezien. 

Steeds meer stichtingen en verenigingen gebruiken Digicollect. Waarschijnlijk heb jij de online collectebussen van het Longfonds, Stichting ALS of Pink Ribbon gezien. Zij collecteren op een laagdrempelige manier via een eigen Digicollect platform. 

Digicollect is ontwikkeld door Kentaa, expert in online fondsenwerving. Oorspronkelijk om teruglopende opbrengsten van traditionele collectes tegen te gaan. Inmiddels is Digicollect veel meer dan dat. Niet alleen goede doelen maken hier gebruik van, ook steeds meer andere organisaties zien in Digicollect een slimme tool om een campagne online kracht bij te zetten. 

Online collecteren met korting
In de maand april krijg je 50% korting op de vaste kosten van Digicollect. Past online collecteren bij jouw organisatie? Als uitbreiding op je traditionele collecte of gewoon om het de collectant makkelijk te maken? Dan is nú jouw moment. Start je in april met Digicollect, dan houdt dat in:

  • Een responsive Digicollect-website met jouw huisstijlelementen
  • Multi-inzetbaar: als collectebus, cadeaubus, jubileumbus of ‘in memoriam’-platform
  • Eindeloos delen via social media
  • Realtime statistieken
  • Onbeperkt aantal collectebussen
  • Van € 495,- voor € 247,-!

Bekijk de aanbieding

Inspiratie nodig?
Mocht je benieuwd zijn hoe Digicollect in de praktijk werkt, lees dan hoe Alzheimer Nederland succes boekte met ruim 1400 aangemaakte collectebussen.

Bron: Kentaa

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close