Ben jij al lid? Van het Filantropisch Vakblad van Nederland?

Word lid!

Eye-tracking en direct mail, wat hebben ze met elkaar te maken?

Branded Content

7 november 2016

Wat hebben eye-tracking en direct mail met elkaar te maken? Tijdens de Vakdag Fondsenwerving 2016 kom je erachter, stuur nu alvast je mailpack in!

door Redactie Vf

We krijgen steeds meer geluiden uit Nederland en buitenland dat direct mail weer populairder wordt. Leer hoe je de impact van direct (e)mail, nieuwsbrieven, websites en brochures kan vergroten door de perceptuele wetten te volgen voor het gebruik van tekst en beeld. Wat zijn de bewezen drivers die ervoor zorgen dat juist jouw direct mail wordt geopend en gezien? Wat kun je met tekst en beeld zodat jouw mailing scoort in plaats van faalt? En hoe kijkt de donateur naar jouw direct (e)mail?

Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek en praktische voorbeelden laten Jeroen Kimmel van PSI Vransen Direct Marketing en Dr. Christian Holst van Siegfried Vögele Institut op de Vakdag de do's and donts zien in een boeiende en leerzame sessie in de Vakblad Fondsenwerving-zaal.

Tijdens de presentatie wordt aan de hand van eye-tracking gedemonstreerd wat de donateur wel of juist niet waarneemt. Voorbeelden zijn welkom. Stuur voor 11 november a.s. een voorbeeldmailpack met vermelding van 'Vakdag naar' PSI-Vransen Direct Marketing, Hullenbergweg 353, 1101 CP Amsterdam.