Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

StepOrange zet Customer Success-organisatie op voor klantsupport

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

Klaas%20Jansen.jpg

StepOrange zet Customer Success-organisatie op voor klantsupport

Applicatieontwikkelaar StepOrange richt een Customer Success organisatie in om goededoelen- en ledenorganisaties te helpen hun Salesforce-applicaties optimaal te benutten. De nieuwe supportorganisatie wordt opgezet en geleid door Klaas Jansen. 

Applicatieontwikkelaar StepOrange richt een Customer Success organisatie in om goededoelen- en ledenorganisaties te helpen hun Salesforce-applicaties optimaal te benutten. De nieuwe supportorganisatie wordt opgezet en geleid door Klaas Jansen. 

Jansen was de afgelopen zes jaar actief als Director Sponsor Donor Services bij CompassionNederland, een snel groeiende kindsponsor-organisatie die kinderen van armoede bevrijdt. Vanaf 1 oktober brengt hij bij StepOrange zijn uitgebreide kennis en ervaring in, op het gebied van klantenservice en de specifieke ICT-behoeftes van fondsenwervende organisaties.

Groeiende belangstelling

Bas Visser, oprichter van StepOrange: “We ervaren momenteel een sterk groeiende belangstelling vanuit goededoelenorganisaties voor een nieuwe CRM-oplossing. Veel organisaties zijn op zoek naar technische mogelijkheden om tot een betere één-op-één communicatie met hun donateurs te komen.”

De snelle groei van het aantal klanten van StepOrange vraagt volgens Visser om een professionalisering van de supportorganisatie. “We willen de best practices en de kwaliteit waar wij voor staan, bij elke implementatie kunnen waarborgen."

Succes voorop

“Het succes van goede doelen en ledenorganisaties is dan ook de belangrijkste maatstaf binnen StepOrange. Met de komst van Klaas Jansen en zijn ruim vijftien jaar ervaring in het opzetten en leiden van service & support organisaties - waarvan de laatste zes binnen fondsenwerving - verwachten we die kwaliteit en het succes van onze klanten en implementatiepartners nog beter te kunnen garanderen”, besluit Bas Visser.

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close