Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Personalisatie noodzakelijk voor bestaansrecht verenigingen en brancheorganisaties

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

Screen%20Shot%202016-02-23%20at%2013.35.39.png

Personalisatie noodzakelijk voor bestaansrecht verenigingen en brancheorganisaties

Het bestaansrecht van verenigingen, brancheorganisaties en belangenorganisaties staat onder druk. Leden zijn immers niet meer automatisch voor hun hele leven lid van een vereniging. Om in de toekomst te kunnen voortbestaan en een persoonlijke relatie met leden te waarborgen, zullen ledenorganisaties ten minste vijf trends moeten integreren in hun bedrijfsvoering; selfservice, omnichannel, mobile, social en big data.

Dit stelt CRM Partners, specialist op het gebied van Customer Engagement en implementaties van het Microsoft Dynamics CRM platform in de ledenbranche, in haarnieuwste whitepaper ‘Een fastforward naar de vereniging van de toekomst’. Door een succesvolle adoptie van deze trends zijn ledenorganisaties in staat om een persoonlijke relatie aan te gaan met hun leden. Dit is uiteindelijk bepalend voor de toekomst van verenigingen en brancheorganisaties.

Het whitepaper ‘Een fastforward naar de vereniging van de toekomst’ is hier te downloaden.

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close