Ben jij al lid? Van het Filantropisch Vakblad van Nederland?

Word lid!

Personalisatie noodzakelijk voor bestaansrecht verenigingen en brancheorganisaties

Branded Content

12 mei 2015

Het bestaansrecht van verenigingen, brancheorganisaties en belangenorganisaties staat onder druk. Leden zijn immers niet meer automatisch voor hun hele leven lid van een vereniging. Om in de toekomst te kunnen voortbestaan en een persoonlijke relatie met leden te waarborgen, zullen ledenorganisaties ten minste vijf trends moeten integreren in hun bedrijfsvoering; selfservice, omnichannel, mobile, social en big data.

door Redactie Vf

Dit stelt CRM Partners, specialist op het gebied van Customer Engagement en implementaties van het Microsoft Dynamics CRM platform in de ledenbranche, in haarnieuwste whitepaper ‘Een fastforward naar de vereniging van de toekomst’. Door een succesvolle adoptie van deze trends zijn ledenorganisaties in staat om een persoonlijke relatie aan te gaan met hun leden. Dit is uiteindelijk bepalend voor de toekomst van verenigingen en brancheorganisaties.

Het whitepaper ‘Een fastforward naar de vereniging van de toekomst’ is hier te downloaden.