Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

PSI Vransen Direct Mail

Sectoronderzoek: Social marketing, puberaal of volwassen?

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

1337071274-ddma-logo-big.png

Sectoronderzoek: Social marketing, puberaal of volwassen?

Anno 2015 is social marketing zijn puberstreken verloren. Social is niet langer in het beheer van de stagiaire en het dient een duidelijk doel in de marketingmix: bereiken, converseren en zelfs converteren. Of toch niet?

Deze editie van de DM Barometer haalt het net op bij marketing Nederland. Vul het onderzoek in en spiegel de situatie van jouw organisatie met de sectorresultaten die je in je inbox ontvangt.

In samenwerking met de specialisten uit de DDMA commissie Social Marketing, haalt de DM Barometer de volgende thema’s aan:

  • Het gebruik van CRM data om social advertising ‘slimmer’ in te zetten
  • De eindverantwoordelijkheid van social marketing
  • De meetbaarheid van social succes
  • De mate waarin social tot directe verkoop kan leiden

Vanzelfsprekend worden de antwoorden anoniem verwerkt. Het onderzoek bevat enkel gesloten vragen dus met een kleine inspanning, ben jij straks veel wijzer. De resultaten kun je in april verwachten.

Mede namens de commissie, hartelijk dank voor je bijdrage!

Bron: DDMA

Wekelijksenieuwsbrief

Hey, vond je dit nou een goed verhaal? Wil je meer van dit soort verhalen automatisch in je mailbox? Schrijf je dan in voor onze wekelijkse nieuwsbrief 👇

Close