Sectoronderzoek: Social marketing, puberaal of volwassen?

Branded Content

9 maart 2015

Anno 2015 is social marketing zijn puberstreken verloren. Social is niet langer in het beheer van de stagiaire en het dient een duidelijk doel in de marketingmix: bereiken, converseren en zelfs converteren. Of toch niet?

door Redactie Vf

Deze editie van de DM Barometer haalt het net op bij marketing Nederland. Vul het onderzoek in en spiegel de situatie van jouw organisatie met de sectorresultaten die je in je inbox ontvangt.

In samenwerking met de specialisten uit de DDMA commissie Social Marketing, haalt de DM Barometer de volgende thema’s aan:

  • Het gebruik van CRM data om social advertising ‘slimmer’ in te zetten
  • De eindverantwoordelijkheid van social marketing
  • De meetbaarheid van social succes
  • De mate waarin social tot directe verkoop kan leiden

Vanzelfsprekend worden de antwoorden anoniem verwerkt. Het onderzoek bevat enkel gesloten vragen dus met een kleine inspanning, ben jij straks veel wijzer. De resultaten kun je in april verwachten.

Mede namens de commissie, hartelijk dank voor je bijdrage!

Bron: DDMA