Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

Bindinc. start 50-PlusTestpanel

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

small.png

Bindinc. start 50-PlusTestpanel

Met het 50-PlusTestpanel biedt Bindinc. een platform voor en door 50-plussers: een community van mensen die producten of diensten testen en hun waardering geven. Merken kunnen een dialoog aangaan met hun doelgroep en insights verzamelen over hun producten, diensten of specifieke thema's.

Het testpanel van Bindinc. springt in op de behoefte vanuit de markt om producten en diensten te testen onder de 50-plusdoelgroep. Stephanie Verwijs, productmanager Bindinc. Kenniscentrum: "We merkten dat adverteerders zochten naar een onderbouwing van hun geclaimde positie in reclame-uitingen, bijvoorbeeld door reviews van hun product of dienst te verkrijgen. Juist omdat Bindinc. een hoog bereik onder 50-plussers heeft, past een portal waar 50-plussers samenkomen en waar adverteerders hun producten en diensten kunnen laten testen, erg goed bij onze organisatie. Bindinc. is een echte 50-plusuitgever met titels als Avrobode, KRO Magazine en de NCRV-gids. Met ons 50-plusbereikspakket bereiken we wekelijks 3 miljoen lezers. Dat zijn ruim 1,9 miljoen 50-plussers!"

Producttesten of onderzoeken kunnen plaatsvinden binnen diverse branches; van voeding en automotive tot bijvoorbeeld de goededoelenbranche. De onderzoeksvorm wordt bepaald door de opdrachtgever, maar is mogelijk in de vorm van bijvoorbeeld een poll onder de lezers van Bindinc., kwantitatief onderzoek of bijvoorbeeld de waardering van advertenties door respondenten. De resultaten kunnen door organisaties gebruikt worden om bijvoorbeeld marketing- en communicatieactiviteiten te verbeteren of de resultaten te communiceren in bijvoorbeeld advertorials.

De mening van de consument telt! Daarom investeert Bindinc. structureel in objectief en onafhankelijk onderzoek met het Bindinc. Kenniscentrum. Wat beweegt 50-plussers? Hoe consumeren ze? En op welke wijze willen ze benaderd worden? Alle onderzoeksresultaten zijn via Bindinc. Kenniscentrum gratis op te vragen. Het 50-PlusTestpanel is een nieuwe service vanuit het kenniscentrum en biedt klanten de mogelijkheid om nog meer te weten te komen over hún doelgroep.

Mogelijkheden
Geïnteresseerden kunnen verschillende onderzoekspakketten kiezen. Elk onderzoekspakket zal worden afgestemd op de wensen van de klant en dus op maat worden gemaakt. Voor meer informatie over de mogelijkheden van onderzoek binnen het 50-PlusTestpanel, kijk op de website of stuur een e-mail.

Bron: Bindinc.

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen
Close