Round Table bij Microsoft Schiphol, speciaal voor Fondswervers & Goede doelen

Branded Content

27 oktober 2014

Speciaal voor Fondswervers & Goede doelen organisaties is door Pylades en Microsoft een exclusieve Round table sessie georganiseerd. Deze Round Table richt zich specifiek op bestuurders en managers binnen de doelgroep van Fondsenwervers/Goede doelen organisaties/NGO's en is een unieke gelegenheid om u samen met uw branchegenoten te laten informeren over de nieuwste trends en ontwikkelingen die spelen in uw markt en om met elkaar in gesprek te gaan. Het doel van deze Round Table is om waardevolle kennis en ervaringen uit te wisselen om daarmee nieuwe inzichten en ideeën op te doen, waar u uw voordeel mee kunt doen.

door Redactie Vf

Slim inspelen op veranderende omstandigheden
Fondswervers & Goede doelen organisaties hebben te maken met veranderende omstandigheden. Leden en donateurs werven is het best te vergelijken met marketing. In deze economische omstandigheden is het van groot belang om de juiste keuzes te maken en op een slimme manier nieuwe donateurs te werven en bestaande donateurs te behouden. Communicatie met donateurs en andere stakeholders speelt daarbij een cruciale rol. Welke keuzes maakt u hierin als organisatie? Hoe deelt u kennis met uw doelgroepen en hoe blijft u op de hoogte van wat er speelt? Hoe gaat u bijvoorbeeld om met Social Media en mobiele toepassingen? Hoe zet u effectief marketing campagnes in? Kortom, hoe blijft u relevant voor uw donateurs en stakeholders?

Uit reacties van de deelnemers van voorgaande Round Table sessies blijkt telkens dat juist ook de interactie tussen de deelnemers onderling als zeer waardevol wordt ervaren. Er is in het programma ruim voldoende tijd om met elkaar in gesprek te gaan en te netwerken. Mis deze kans daarom niet en schrijf u in via de website: http://www.pylades.com/branches/round-table-fondsenwervers.aspx

Bron: Pylades