Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

QUO-communications lanceert Mailtraffic

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

quo-communications.jpg

QUO-communications lanceert Mailtraffic

QUO-communications kwam onlangs, in samenwerking met Mailtraffic, met een nieuwe dienst: de Quicktest. Quo pretest (concepten van) schriftelijke communicatie-uitingen, met niet teveel variabelen. 

Denk aan een dm-brief, naam, slogan, pay-off, logo, of een beknopte advertentie. Het doel is om snel vooraf een oordeel te krijgen over het effect bij de beoogde doelgroep én om op concrete verbetermogelijkheden te wijzen. Dick Speelpenning, van QUO-communications: "We denken hierbij aan organisaties die wel vooraf inzicht willen hebben in het effect van hun uiting, maar die de tijd of het budget niet hebben voor de gebruikelijke pretesten. We benaderen per test zo'n vijftien respondenten uit de beoogde doelgroep met korte, telefonische interviews. De totale doorlooptijd kan tot vijf dagen beperkt worden."

Bron: Quo Communications

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close