Ben jij al lid? Van het Filantropisch Vakblad van Nederland?

Word lid!

Advertentie

QUO-communications lanceert Mailtraffic

Branded Content

3 maart 2014

QUO-communications kwam onlangs, in samenwerking met Mailtraffic, met een nieuwe dienst: de Quicktest. Quo pretest (concepten van) schriftelijke communicatie-uitingen, met niet teveel variabelen. 

door Redactie Vf

Denk aan een dm-brief, naam, slogan, pay-off, logo, of een beknopte advertentie. Het doel is om snel vooraf een oordeel te krijgen over het effect bij de beoogde doelgroep én om op concrete verbetermogelijkheden te wijzen. Dick Speelpenning, van QUO-communications: "We denken hierbij aan organisaties die wel vooraf inzicht willen hebben in het effect van hun uiting, maar die de tijd of het budget niet hebben voor de gebruikelijke pretesten. We benaderen per test zo'n vijftien respondenten uit de beoogde doelgroep met korte, telefonische interviews. De totale doorlooptijd kan tot vijf dagen beperkt worden."

Bron: Quo Communications