KNRM kiest voor WWAV

Branded Content

24 mei 2011

De Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij, een van Nederlands oudste fondsenwervende organisaties heeft na een oriëntatie voor WWAV gekozen. Het huidige fondsenwervende programma wordt tegen het licht gehouden.

door Redactie Vf

Robert van Boven, hoofd Communicatie & Fondsenwerving: “Wij hebben de overtuiging dat er veel meer rendement kan worden behaald. Onze organisatie wordt zeer gewaardeerd door zowel mensen op zee als aan de wal. Maar we verzilveren dat onvoldoende. Het beroep op onze organisatie neemt toe en dat vraagt om extra inkomsten. Met WWAV halen we een enorme dosis ervaring in huis”. WWAV zal naast het ontwikkelen van nieuwe campagnes, direct mail en telemarketing een marketing audit uitvoeren en de strategische heroriëntatie, waaronder de positionering van de KNRM, begeleiden.

Baukje Stam, strategist/partner bij WWAV, heeft het account onder haar beheer. Baukje: “Als fanatiek zeiler ben ik me zeer bewust van het belang van de KNRM en al jaren ‘Redder aan de wal’, de geuzennaam voor vaste donateurs. Dat ik nu zo dicht op de organisatie mee mag werken aan de verdere professionalisering is voor mij een cadeau.”


Ook belangstelling voor een bureau dat graag meeduwt? Bel of mail Jos de Wit: jos@wwav.nl of 06 55 10 74 48