Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje

WWAV ontwikkelde de terugkoppelingsactie: Haïti een jaar na de ramp

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

WWAV ontwikkelde de terugkoppelingsactie: Haïti een jaar na de ramp

WWAV bedacht en produceerde een speciale terugkoppelingswebsite: ‘Haïti een jaar na de ramp - Antwoorden op de 10 meest gestelde vragen’.

Hierop geeft de SHO open en eerlijk antwoord op vragen die bij het Nederlandse publiek leven. De antwoorden worden gegeven via filmpjes van hulpverleners uit het veld en de voorzitter van de SHO. WWAV ontwikkelde de website, banners, stoppers en een redactioneel artikel. Middels een twitter-spreekuur kan het publiek direct aanvullende vragen stellen aan de SHO.

www.haitinu.nl

Advertentie

Banner Mindwize
Close