Ben jij al lid? Van het Filantropisch Vakblad van Nederland?

Word lid!

Delphi Fondsenwerving exclusief listmanager Overlijdensregister

Branded Content

16 september 2010

Delphi heeft haar concurrentiepositie als fondsenwervingbureau verstevigd doordat het -exclusief voor de charitatieve markt- het Overlijdensregister® gaat vermarkten. Het Overlijdensregister claimt dat het ca. 80% van alle overledenen in Nederland registreert. Met een abonnement op het Overlijdensregister wordt veel leed voorkomen dat ontstaat wanneer goede doelen onverhoopt overledenen uit hun bestand aanschrijven.

door Redactie Vf

In de praktijk ontvangen donateurs regelmatig zelfs tot na hun dood post van het goede doel dat zij al jarenlang financieel steunden. Met veel leed en irritatie bij de nabestaanden als gevolg. Het imago van het goede doel loopt hiermee een deuk op om over de verspilde marketingkosten maar niet te spreken.

Het Overlijdensregister registreert nu al ca. 80% van alle overledenen in Nederland. Een dekkingsgraad die drie keer hoger ligt dan de tot nu toe gebruikelijke registratie via het Postfilter. Einde van dit jaar verwacht het register ruim 90% van alle overledenen te registreren. Het Overlijdensregister is voor de charitatieve markt als abonnement exclusief via Delphi te verkrijgen.

Voor Delphi sluit dit goed aan bij haar missie om op een kwalitatieve manier fondsen te werven en contact te onderhouden met de doelgroepen van haar klanten.

www.delphi.nl