Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

SAZ Marketing Amsterdam nieuwe sponsor van het Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving (ISF)

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

SAZ Marketing Amsterdam nieuwe sponsor van het Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving (ISF)

SAZ Marketing Amsterdam is een sponsorschap aangegaan met het Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving (ISF). Het ISF is de brancheorganisatie voor alle lokale en regionale fondsenwervende instellingen.

Jeanette Eesman-Foster van SAZ Marketing Amsterdam legt uit waarom de doelstelling van het ISF zo goed aansluit bij SAZ: “SAZ Marketing Amsterdam is gespecialiseerd in fondsenwerving voor charitatieve organisaties. Wij vinden het belangrijk om te investeren in de professionalisering van de branche en stimuleren dit al enige jaren door het sponsoren van opleidingen. SAZ was eerder al sponsor van het International Fundraising Congress (IFC) in Noordwijkerhout (5 jaar) en een van de oprichters van de The Guy Stringer Development and Bursary Fund. De sponsorovereenkomst met het ISF is de manier om bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van het vakgebied”.

Als onderdeel van deze sponsorovereenkomst stelt SAZ Marketing Amsterdam een scholarship beschikbaar voor de ISF Beroepsopleiding Fondsenwerving B. Deze pittige en intensieve post-HBO opleiding heeft al vele ervaren vakgenoten verder gebracht in het uitoefenen van hun beroep.

Om in aanmerking te komen voor dit scholarship kunnen gegadigden zichzelf of een collega inschrijven via een speciale actiewebsite: www.ilovedonors.nl. Uit alle inschrijvingen worden drie genomineerden gekozen. Een vakjury kiest vervolgens de meest gepassioneerde fondsenwerver. De winnaar uit wordt bekend gemaakt tijdens de Nationale Vakdag Fondsenwerving op 26 november 2009.

www.saz.nl, www.isf.nl, www.ilovedonors.nl

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close