Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Advertentie

Advertentie

VFI-Diensten en RLC verlengen gunstig contract voor VFI-leden

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

VFI-Diensten en RLC verlengen gunstig contract voor VFI-leden

VFI-Diensten is onderdeel van de Vereniging van Fondsenwervende Instellingen. De VFI heeft 123 goede doelen als lid, allen met het CBF keurmerk / verklaring van geen bezwaar. VFI-Diensten heeft als doelstelling om de leden van de VFI te ondersteunen bij hun bedrijfsvoering. Dit wordt onder andere gedaan door het faciliteren van gezamenlijke inkoop. Daartoe worden raamcontracten gesloten met leveranciers in de sector en kortingen overeengekomen voor de leden van VFI. VFI-Diensten en RLC hebben het sinds juni 2006 lopende contract in december verlengd tot en met 31 december 2011. Hiermee kunnen alle leden van VFI-Diensten ook de komende jaren (blijven) profiteren van interessante kortingen op de aanschaf of hosting van Charibase, de marktleider in CRM-software voor charitatieve instellingen en de diensten van RLC. Op de hostingtarieven krijgen de leden van de VFI 5% korting en op de licentieprijzen en uren van RLC zelfs 10%. In oktober  2008 werd RLC door de leden van VFI-Diensten gekozen tot leverancier van het jaar.

Monique van Bijsterveld, directeur van VFI-Diensten: “Eén van de belangrijkste doelstellingen van VFI-Diensten is namens haar leden goede en gunstige inkoopvoorwaarden overeenkomen met verschillende leveranciers. Als RLC zich als marktleider op het gebied van CRM-software en leverancier van het jaar voor onze markt zich zo committeert aan de relatie met de VFI en haar leden dan kunnen we spreken van een succesvolle ontwikkeling.”

“Wij zijn enthousiast over de samenwerking met VFI-Diensten, we zijn ontzettend vereerd met onze uitverkiezing tot leverancier van het jaar en zijn dan ook blij met deze contractverlening. Al meer dan twee en een half jaar profiteert een groot aantal leden van de VFI van interessante kortingen op onze standaard tarieven. Op haar beurt vormt VFI-Diensten voor ons een interessant kanaal om in contact te komen en te blijven met één van onze primaire doelgroepen. Bovendien geeft de samenwerking een verdere invulling aan ons beleid op het vlak van maatschappelijk verantwoord ondernemen.", aldus Jeroen Stoffele, sales manager RLC.

Contactinformatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jeroen Stoffele van RLC (jstoffele@rlc.nl, telefoon 036 7507 400, www.rlc.nl) of met Monique van Bijsterveld van VFI-Diensten (vanbijsterveld@vfi.nl, telefoon 020 4229 977, www.vfi-diensten.nl)

Over VFI-Diensten

De VFI is de branchevereniging voor landelijk wervende goede doelen. 123 instellingen zijn bij de VFI aangesloten. Samen zijn zij verantwoordelijk voor vijfenzeventig procent van de eigen fondsenwerving van de sector. De leden van de VFI zijn op allerlei terreinen actief. Van gezondheid tot internationale hulp. Van cultuur tot dierenbelangen. De VFI houdt zich bezig met belangenbehartiging, zelfregulering, voorlichting en dienstverlening aan haar leden. Onder laatste noemer valt VFI-Diensten die de VFI-leden ook diensten aanbiedt zoals gezamenlijke inkoop, het voeren van gezamenlijke campagnes, het gezamenlijk afwikkelen van nalatenschappen en het bieden van een helpdesk. Sinds kort is ook Socutera onderdeel geworden van VFI-Diensten.

Over RLC

RLC, gevestigd in Almere, is actief in de ICT ondersteuning van klantgerichte bedrijfsprocessen bij opdrachtgevers en heeft activiteiten op het vlak van software, implementatie, advies & consultancy en outsourcing van databasebeheer. RLC richt zich met de CRM softwareproducten Charibase en OneDirect voornamelijk op organisaties in de charitatieve- en belangenbehartiging sector. Het bedrijf bestaat al vele jaren, is financieel kerngezond en heeft 25 medewerkers in dienst. RLC is trots dat toonaangevende organisaties als CliniClowns, Astma Fonds, Cordaid en Kinderpostzegels tot de klantenkring behoren.

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close