Vakdag fondsenwerving 2019 Idee voor een presentatie? Laat het ons weten!

PRESENTATIE INSTUREN

Unicef kiest voor reclamebureau Roorda

Branded Content

16 april 2008

Unicef Nederland heeft voor haar nieuwe merkcampagne gekozen voor reclamebureau Roorda. Roorda gaat Unicef helpen bij het meer onderscheidend en herkenbaar positioneren
van haar werk voor kinderen wereldwijd.

door Redactie Vf

Madelon Cabooter, campagnecoördinator van Unicef Nederland licht toe: "Met een nieuwe merkcampagne willen we in Nederland de aandacht vestigen op ons indrukwekkende werk voor kinderen over de hele wereld. Tijdens de pitch bleek dat Roorda het meest krachtige voorstel voor aanscherping van onze positionering had. We zijn erg enthousiast om de komende jaren met hen te werken."

Eugene Roorda: "Bij Roorda zijn wij zeer vereerd met de komst van Unicef, toch het meest tot de verbeelding sprekende merk in de charitas markt. Wij zullen met al onze talenten Unicef ondersteunen in haar werk voor alle kinderen over de hele wereld."

www.unicef.nl

www.roorda.nl