Advertentie

Advertentie

Advertentie

Lancering Micromarketer Generation3 op Nederlandse markt

Branded Content

9 maart 2007

De introductie van de Micromarketer Generation3, de nieuwe geografische analysesoftware van Experian, op de Nederlandse markt zal plaatsvinden op 17 april 2007 in Living Tomorrow in Amsterdam.

door Redactie Vf

Micromarketer Generation3 is geschikt voor organisaties die zich richten op één of meerdere onderdelen van het Customer Life Cycle, markt- en locatieplanning. De software is ontworpen om organisaties de flexibiliteit aan te bieden om directe toegang te krijgen tot interne data in operationele data-warehouses. Gebruikers kunnen deze data op een eenvoudige wijze analyseren en verder visualiseren in grafieken en kaarten. Ook is het mogelijk dat gebruikers gegevens uitwisselen aan elkaar zonder te exporteren. De software stelt bedrijven in staat hun klanten en markten volledig in kaart te brengen.

Tijdens de lancering die op 17 april 2007 plaatsvindt zal een aantal sprekers hun ervaringen, meningen en visies over Micromarketer Generation3 delen met de aanwezigen. Ook zullen aan de hand van casestudies de toepassingen van geografische analyses verder worden toegelicht.