Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Advertentie

Procurios /Fundraising CRM voor goede doelen

Tweede editie Nationale Vakdag Direct Mail

Vf Branded Content

Vf Branded Content is de commerciële content op Vakblad fondsenwerving. De inhoud valt buiten de redactionele verantwoording van Vakblad fondsenwerving.

Redactie Vf

Tweede editie Nationale Vakdag Direct Mail

Donderdag 5 oktober 2006, Congrescentrum De Kuip Rotterdam

Speciaal voor de nieuwe generatie direct marketeers werd op donderdag 6 oktober 2005 de eerste Nationale Vakdag Direct Mail georganiseerd. Deze eerste editie was gelijk een daverend succes, met maar liefst 730 geregistreerde bezoekers en 28 gastsprekers. Reden genoeg voor een vervolg, op donderdag 5 oktober 2006, wederom in de Rotterdamse Kuip.

De tweede Nationale Vakdag Direct Mail, op donderdag 5 oktober 2006, belooft weer een inspirerende dag te worden, vol tips en adviezen in de vorm van lezingen en workshops op het gebied van multichannel direct mail en praktische informatie van gespecialiseerde leveranciers.

Lezingen en informatiemarkt
Deelnemers aan de Nationale Vakdag Direct Mail 2006 hebben de keuze uit een groot aantal lezingen en workshops, die verspreid over de dag in vier parallelle zalen plaatsvinden. Het programma start om 10.00 uur en wordt om 16.00 uur afgesloten met een netwerkborrel.

Tussentijds inlopen is geen probleem, want dankzij een uitgekiende programma-opzet begint er elke vijftien minuten wel ergens een lezing of workshop. Er wordt ook weer een uitgebreide infomarkt ingericht, waar een groot aantal gespecialiseerde leveranciers zich aan de bezoekers presenteert.

Gratis aanmelden
Direct marketeers werkzaam bij corporate en non-profit organisaties, banken en verzekeraars, uitgeverijen en dm-bureaus kunnen zich kosteloos inschrijven via de website www.vakdagdirectmail.nl. Vanaf eind mei 2006 is hier tevens nadere informatie te vinden over het programma en de gastsprekers. De brancheorganisaties DDMA, DeMeter en Thuiswinkel.org ondersteunen het event.

Advertentie

MIC: Fondsenwerving met het bereik van social media en het gemak van een betaalverzoekje
Close