Lid worden van Vf? Meld je nu aan

LID WORDEN

Alle (branded) content door/over Mindwize

  • Vakdag 2023 - Workshops: Verborgen goud, growth hacking, duurzame DM's en de Queens Club (Data Inside)

    5 september 2023 om 11:00

    Op de Vakdag fondsenwerving 2023 zal een grote variatie aan workshops worden gehouden. Deze zetten we in aanloop naar de dag, op 26 september, in de spotlights. Vandaag de volgende vier sessies: de zoektocht naar verborgen goud in je database, duurzame direct mail en resultaatverbetering door growth hacking. Data Inside verzorgt een dagprogramma in de Queens Club.

    Lees meer over "Vakdag 2023 - Workshops: Verborgen goud, growth hacking, duurzame DM's en de Queens Club (Data Inside)"
  • Mind the gap: het ondergewaardeerd potentieel van middle donors

    21 september 2021 om 07:00

    In het niemandsland tussen direct marketing met reguliere schenkers (one-to-many) en de persoonlijke aanpak van major gift fundraising (one-to-one) ligt het rijk van de middle donors (one-to-some). In fondsenwervingsstrategieën ligt de nadruk vaak ofwel op het verwerven van nieuwe schenkers op korte termijn – meestal met een laag giftbedrag, ofwel op het verwerven van grote schenkingen met het oog op een langetermijninvestering.

    Lees meer over "Mind the gap: het ondergewaardeerd potentieel van middle donors"
  • Fondsenwerving in (post)coronatijden: crisissen zijn uitdagingen

    3 december 2020 om 07:00

    Visionair is het artikel dat de Italiaanse fondsenwervingsconsultant Simona Bianco vanuit de beslotenheid van haar thuiskantoor schreef in het midden van de Italiaanse coronachaos. Visionair omdat ze de essentie van fondsenwerving vat. De fondsenwervende organisaties – net als de rest van de maatschappij – plooiden zich naar de essentie: het dienen van de visie en de waarden van de organisatie, eerlijke en transparante communicatie over de missie en de noden, aangrijpende storytelling en onverkende methodes snel lerend en flexibel toepassen.

    Lees meer over "Fondsenwerving in (post)coronatijden: crisissen zijn uitdagingen"
  • De top 5 trends uit de Dutch Fundraising Benchmark 2019

    3 oktober 2019 om 12:35

    Jarenlang was december de maand om fondsen voor goede doelen te werven. Die positie is nu ingenomen door juli en november. Dit is de opmerkelijkste uitkomst van de 3e door Mindwize georganiseerde Dutch Fundraising Benchmark. Verder blijft Direct Mail als kanaal belangrijk en laten we middeldonors nog te veel links liggen.

    Lees meer over "De top 5 trends uit de Dutch Fundraising Benchmark 2019"
  • Trends in fondsenwerving 2016

    20 december 2018 om 15:20

    Mindwize en let’sgroo onderzoeken elke drie jaar samen met Vakblad Fondsenwerving hoe de communicatie- en fondsenwervingskanalen zich volgens vakgenoten ontwikkelen. het onderzoek ‘trends in fondsenwerving op de particuliere markt’ geeft zo een beeld van de belangrijke veranderingen in het werven en het geven.

    Lees meer over "Trends in fondsenwerving 2016"
  • Socialtalk: innovatie in huis-aan-huiswerving

    1 maart 2018 om 07:00

    Ruim een jaar geleden begon Mindwize te experimenteren met Socialtalk. Een nieuwe aanpak in fondsenwerving, waarbij mensen die incidenteel hebben gegeven, thuis worden bezocht. Ze worden tijdens die bezoekjes bedankt voor hun bijdrage en er wordt gekeken of ze structureel donateur willen worden.

    Lees meer over "Socialtalk: innovatie in huis-aan-huiswerving"
  • Gespecialiseerde leveranciers: een constante factor

    23 juli 2017 om 07:00

    Ook een gesprek met en tussen chariondernemers hoort bij dit jubileumnummer. We spraken met Wieb van de Donk (WWAV), Edwin van Driel (Cherridata), Herman Vransen (PSI Vransen), Jeanette Eesmann (Mindwize) en Vera Peerdeman (Nassau). Er zat een enorme hoeveelheid ervaringsjaren aan tafel.

    Lees meer over "Gespecialiseerde leveranciers: een constante factor"
  • Mindwize fietst rond de Kilimanjaro voor Flying Doctors

    1 december 2015 om 07:00

    Bij elkaar leggen ze 3.377 kilometer af. De temperatuur reikt geregeld tot 40 °C. Er is een constante hotline tussen Tanzania en Hoofddorp. De schade: één kapotte elleboog en hier en daar een lekke band. De voldoening: enorm. Hoe een team van Mindwize de Kilimanjaro in Tanzania bedwingt en en passant € 21.613 bij elkaar fietst voor Amref Flying Doctors.

    Lees meer over "Mindwize fietst rond de Kilimanjaro voor Flying Doctors"
Close