In dit nummer
-
Mind the gap: het ondergewaardeerd potentieel van middle donors
In het niemandsland tussen direct marketing met reguliere schenkers (one-to-many) en de persoonlijke aanpak van major gift fundraising (one-to-one) ligt het rijk van de middle donors (one-to-some). In fondsenwervingsstrategieën ligt de nadruk vaak ofwel op het verwerven van nieuwe schenkers op korte termijn – meestal met een laag giftbedrag, ofwel op het verwerven van grote schenkingen met het oog op een langetermijninvestering.
-
Vierde Vakblad fondsenwerving van 2021 verschijnt dinsdag 21 september
Volgende week dinsdag en woensdag (21 en 22 september) verschijnt het vierde Vakblad fondsenwerving van 2021. Vanaf die dag verschijnen alle stukken uit het blad natuurlijk ook online. Met deze keer: het ondergewaareerd potentieel van middle donors, een interview met Britse expert strategische marketing Stephen Lee en hoe design mensen écht tot beweging kan brengen.
-
Een persoonlijk bericht van hoofdredacteur a.i. Chris Zeekant
Er is een verandering aanstaande bij Vakblad fondsenwerving. Daarom voor deze ene keer alvast het editorial uit het aanstaande nummer (dat 21 september bezorgd wordt). Een boodschap van onze hoofdredacteur a.i. Chris Zeekant:
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- Volgende pagina