Jaargang 23, nummer 4

In dit nummer

  • Mind the gap: het ondergewaardeerd potentieel van middle donors

    21 september 2021 om 07:00

    In het niemandsland tussen direct marketing met reguliere schenkers (one-to-many) en de persoonlijke aanpak van major gift fundraising (one-to-one) ligt het rijk van de middle donors (one-to-some). In fondsenwervingsstrategieën ligt de nadruk vaak ofwel op het verwerven van nieuwe schenkers op korte termijn – meestal met een laag giftbedrag, ofwel op het verwerven van grote schenkingen met het oog op een langetermijninvestering.

    Lees meer over "Mind the gap: het ondergewaardeerd potentieel van middle donors"
  • Vierde Vakblad fondsenwerving van 2021 verschijnt dinsdag 21 september

    16 september 2021 om 12:00

    Volgende week dinsdag en woensdag (21 en 22 september) verschijnt het vierde Vakblad fondsenwerving van 2021. Vanaf die dag verschijnen alle stukken uit het blad natuurlijk ook online. Met deze keer: het ondergewaareerd potentieel van middle donors, een interview met Britse expert strategische marketing Stephen Lee en hoe design mensen écht tot beweging kan brengen.

    Lees meer over "Vierde Vakblad fondsenwerving van 2021 verschijnt dinsdag 21 september"
  • Een persoonlijk bericht van hoofdredacteur a.i. Chris Zeekant

    7 september 2021 om 09:45

    Er is een verandering aanstaande bij Vakblad fondsenwerving. Daarom voor deze ene keer alvast het editorial uit het aanstaande nummer (dat 21 september bezorgd wordt). Een boodschap van onze hoofdredacteur a.i. Chris Zeekant:

    Lees meer over "Een persoonlijk bericht van hoofdredacteur a.i. Chris Zeekant"
Close