Nieuwsberichten per thema
-
Lees meer over "Telemarketingbijsluiter tegen irritatie bij consument"
Telemarketingbijsluiter tegen irritatie bij consument
Nieuw initiatief brancheorganisaties telemarketing
-
Lees meer over "Hans Koene nieuwe functie bij Grafifors"
Hans Koene nieuwe functie bij Grafifors
Koene wordt bedrijfsdirecteur Grafifors
-
Lees meer over "Sandd introduceert digitale retouren"
Sandd introduceert digitale retouren
Sandd als eerste postbedrijf ter wereld over op digitale retouren
-
Lees meer over "WWAV, PSI Vransen met Delphi in stoppers"
WWAV, PSI Vransen met Delphi in stoppers
Drie toonaangevende bureaus in de fondsenwervingsector zetten samen de schouders onder www.stopperadvertenties.nl, een initiatief dat Delphi Fondsen- en Ledenwerving vorig jaar startte. De website biedt stopperadvertenties van goede doelen aan, die door de mediabureaus gratis kunnen worden gedownload. De directeuren van WWAV, PSI Vransen en Delphi willen met hun samenwerking bereiken dat nog meer goede doelen op een effectieve en goedkope manier publiciteit genereren. Ramses Man, directeur van Delphi: "Ik ben heel blij met deze samenwerking, waarbij we nog meer goede doelen van dienst kunnen zijn, met nog meer publicitair resultaat."
-
Lees meer over "Online stopperadvertenties bij Bratpack"
Online stopperadvertenties bij Bratpack
Stopperadvertenties kent u natuurlijk al lang: ze bieden u een groots bereik tegen relatief lage kosten. Bratpack introduceert (i.s.m. Vital Clue) online stopperadvertenties: snel, eenvoudig én voordelig adverteren op sites van diverse kranten via het PCM netwerk en RTL. Ook daarmee bereikt u een groot publiek tegen relatief lage kosten
-
Lees meer over "De Grote Clubactie en Cordaid schakelen IVC Concepts in"
De Grote Clubactie en Cordaid schakelen IVC Concepts in
Naast onder andere Mensen in Nood, Kinderstem en de Hersenstichting heeft IVC Concepts nu ook opdrachten ontvangen van De Grote Clubactie en Cordaid Microkrediet.
-
Lees meer over "Bratpack introduceert online stopperadvertenties"
Bratpack introduceert online stopperadvertenties
Stopperadvertenties kent u natuurlijk al lang: ze bieden u een groots bereik tegen relatief lage kosten. Bratpack introduceert nu online stopperadvertenties: snel, eenvoudig én voordelig adverteren op sites van diverse landelijke kranten en RTL. Ook daarmee bereikt u een groot publiek tegen relatief lage kosten: via Bratpack koopt u tot 50% voordeliger in dan bij uw reclame- of mediabureau!
-
Lees meer over "Civil Society Congres ingekort"
Civil Society Congres ingekort
Bestuur Stichting Civil Society besluit congres tot een dag te beperken
-
Lees meer over "PGGM wordt opgeroepen te beleggen in goede doelen"
PGGM wordt opgeroepen te beleggen in goede doelen
Meerdere vredes- en ontwikkelingsorganisaties schreven PGGM brief
-
Lees meer over "Lancering Micromarketer Generation3 op Nederlandse markt"
Lancering Micromarketer Generation3 op Nederlandse markt
De introductie van de Micromarketer Generation3, de nieuwe geografische analysesoftware van Experian, op de Nederlandse markt zal plaatsvinden op 17 april 2007 in Living Tomorrow in Amsterdam.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 253
- 254
- 255
- 256
- Volgende pagina