Advertentie

Leaderboard Supporta

Nieuwsberichten per thema

  • Sensation helpt dance4life

    5 juli 2011

    Op 2 juli 2011 vond in de Amsterdam ArenA opnieuw een editie van Sensation White plaats. Ook dit jaar steunde het dance evenement dance4life. Er is een bedrag van € 399.250,- ingezameld. Dit bedrag is bijeengebracht door middel van de kaartverkoop en een veiling. Voor Sensation plaatsvond organiseerden dance4life en Sensation een friends4life diner. Hier werden verschillende items geveild. Meer informatie over Sensation is te vinden op www.sensation.com.
     

    Lees meer over "Sensation helpt dance4life"
  • KNRM kiest voor WWAV

    24 mei 2011

    De Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij, een van Nederlands oudste fondsenwervende organisaties heeft na een oriëntatie voor WWAV gekozen. Het huidige fondsenwervende programma wordt tegen het licht gehouden.

    Lees meer over "KNRM kiest voor WWAV"
  • Vijf veel voorkomende vragen over fondsenwerving

    20 mei 2011

    Over fondsenwerving bestaan veel vragen. Hoe komen we in contact met jongere doelgroepen? Hoe maken we online werving succesvol? Fondsenwervers in de Verenigde Staten buigen zich over dezelfde vragen. Logisch dus om ook de antwoorden eens te vergelijken!

    Lees meer over "Vijf veel voorkomende vragen over fondsenwerving"
  • ALPE D’HUZES, HERE WE COME!

    18 mei 2011

    Alpe d’HuZes is alweer toe aan de 6e editie en natuurlijk is WWAV weer van de partij! Donderdag 9 juni a.s. is het zover en de spanning stijgt met de dag. Want Alpe d’HuZes heeft de ambitie om dit jaar maar liefst € 20 miljoen op te halen!

    Lees meer over "ALPE D’HUZES, HERE WE COME!"
  • WWAV-i brengt motieven donateurs in kaart

    10 mei 2011

    WWAV-i (spreek uit als ‘WWAV eye’) is een nieuw initiatief van WWAV. Met WWAV-i wordt beantwoord aan de vraag naar meer kennis over donateurs en inzicht in de motieven om zich te verbinden aan een goed doel. Uniek onderdeel is de koppeling van marktonderzoekdata aan de databases van Goede doelen. Responscijfers stagneren of lopen terug. Een toenemend verloop maakt de life time value lager. WWAV-i brengt de motieven van donateurs nauwgezet in kaart, waardoor communicatie effectiever wordt, loyal

    Lees meer over "WWAV-i brengt motieven donateurs in kaart"
  • Blackbaud gaat strategisch partnership aan met AFP

    21 maart 2011

    Charleston, 21 maart 2011 – Blackbaud gaat een strategisch partnership aan met de Association of Fundraising Professionals (AFP), de grootste gemeenschap van fondsenwervers ter wereld. Als strategische partner zal Blackbaud AFP blijven ondersteunen bij het bieden van opleidingsmogelijkheden voor fondsenwervers.

    Lees meer over "Blackbaud gaat strategisch partnership aan met AFP"
  • WWAV maakt Telemarketing kwalitatiever

    15 maart 2011

    Fondsenwerving is persoonlijker geworden de afgelopen jaren. En de telefoon is zeer geschikt voor het leggen van duurzame relaties met donateurs. Met de juiste aanpak blijft het een zeer veelzijdig en effectief medium.

    Lees meer over "WWAV maakt Telemarketing kwalitatiever"
  • Bratpack lanceert Pagetraffic!

    14 maart 2011

    Bratpack lanceert een nieuwe naam en website voor haar zoekmachine marketing diensten: Pagetraffic! Pagetraffic biedt zoekmachine marketing en optimalisatie voor een vast, laag bedrag per maand vanaf 150 euro. Vele non-profits maken al gebruik van onze diensten en trekken dus meer potentiele donateurs en leden naar hun website via de zoekmachines.

    Lees meer over "Bratpack lanceert Pagetraffic!"
  • Stichting Opkikker Live met Charibase

    28 februari 2011

    Almere, 28 februari – Blackbaud (Nasdaq: BLKB) kondigt vandaag aan dat Stichting Opkikker Charibase fondswervende software in gebruik heeft genomen om haar donateurrelaties en organisatie van Opkikkerdagen te beheren.

    Lees meer over "Stichting Opkikker Live met Charibase"
  • Heart of the Donor studie en 5 jaar onderzoek naar Donateursvertrouwen

    14 januari 2011

    Het leeuwendeel van de donaties gaat in Nederland naar een beperkt aantal goede doelen. Het Centraal Bureau Fondswerving (CBF) heeft becijferd dat 95% van de donaties bij iets meer dan 200 goede doelen terechtkomt. Terwijl ons land meer dan 10.000 goede doelen rijk is! Daardoor is deze relatief kleine, overwegend professioneel georganiseerde groep zeer gezichtsbepalend. Het is evident dat zij daarmee een speciale verantwoordelijkheid draagt voor het imago van de totale sector.

    Lees meer over "Heart of the Donor studie en 5 jaar onderzoek naar Donateursvertrouwen"
Close