Lid worden van Vf? Meld je nu aan
Nieuwsberichten per thema
-
Ook ouderen steeds meer op internet
Veel goede doelen twijfelen of het internet een geschikte manier is om fondsen te werven bij een oudere doelgroep. Cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek vandaag heeft gepubliceerd tonen aan dat deze doelgroep zich wel degelijk op het internet begeeft – en dat hun aantal nog altijd groeiende is.
-
Intermail investeert in printen en couverteren
Direct mail is nog altijd verantwoordelijk voor honderden miljoenen inkomsten van de goede doelen. Bij Intermail / Prépost, waar ook het Vakblad Fondsenwerving postklaar wordt gemaakt, weten ze daar alles van. Om de klanten optimaal te kunnen blijven bedienen en de groeiende omzet de baas te blijven, schafte Intermail kortgeleden nieuwe, geavanceerde apparatuur aan.
-
SAZ biedt gratis Cherridata profielanalyse aan
SAZ Marketing, sponsor van de Vakdag Fondsenwerving, en Cherridata bieden u deze herfst gelegenheid om een gratis profielanalyse t.w.v. € 525,- te laten maken van uw donateurbestand. De actie is geldig tot 30 november 2008.
-
Gratis Google Adwords Quickscan: haalt u wel optimaal rendement?
Adverteren via Google Adwords of Google Grants is laagdrempelig en dus erg toegankelijk: veel bedrijven en instellingen maken er dan ook dankbaar gebruik van. Echter: de laagdrempeligheid en de bedriegelijke eenvoud van het advertentieprogramma leiden er ook toe dat veel mensen niet effectief genoeg adverteren. Dat is erg jammer, omdat er zo veel kosten gemaakt worden aan advertenties of trefwoorden die eigenlijk niets opleveren.
-
Google Grants al 5 jaar succesvol voor goede doelen
In 2008 bestaat het advertentieprogramma Google Grants vijf jaar. Google Grants biedt goede doelen in bijna 30 verschillende landen de mogelijkheid om gratis te adverteren via het Google Adwords programma. In totaal maken momenteel meer dan 4.000 organisaties wereldwijd gebruik van Google Grants. Tezamen hebben zij al voor meer dan 200 miljoen euro aan advertenties gespendeerd hebben.
-
Katharina Grosser Major Donor Marketing Manager bij SAZ
Sinds 1 juli 2008 is Katharina Grosser werkzaam bij SAZ. Katharina is van oorsprong marketeer uit de farmaceutische industrie. Zij is hierdoor o.a. gespecialiseerd in 1:1 marketing technieken. Deze kennis is uitermate bruikbaar als het gaat om major donor fondsenwerving. Als major donor marketing manager bij SAZ is Katharina verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van fullservice major donor programma’s. Hiervoor was zij verantwoordelijk voor Major Donor Fondsenwerving bij SOS Kinderdorpen.
-
Bratpack internet marketing woordenboek: altijd handig!
Bratpack biedt al meer dan 5 jaar tal van diensten op het gebied van internet marketing en zoekmachine optimalisatie. Vele bedrijven en organisaties in de goede doelen sector plukken daar dagelijks (letterlijk) de vruchten van! Door een uitgekiende werkwijze en praktische aanpak weet Bratpack altijd méér bezoekers naar een website te trekken - zonder daarover dikke adviesrapporten te hoeven schrijven.
-
Groei consumententak Schober Information Group Nederland
Groei mede door actief optreden als Listmanager en aanstellen Sales Director B-to-C
-
SAZ Marketing genomineerd voor een Esprix vakprijs
Genomineerd met campagne ‘Bringing Mercy’ voor Mercy Ships Nederland
-
Gratis seminar: Online Fondsenwerving
Op 22 april 2008 zal in Amersfoort het gratis seminar ‘Online Fondsenwerving’ plaatsvinden. D&DJ communicatie, ifunds en Procorius organiseren het seminar over het actuele onderwerp werven via internet.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 239
- 240
- 241
- ...
- 244
- Volgende pagina