Nieuwsberichten per thema
-
Ice Bucket Challenge is overal en laat kassa ALS Nederland rinkelen
De ALS Ice Bucket Challenge heeft de gemoederen de afgelopen dagen flink bezig gehouden. Dat was niet voor niets, want de actie leverde alleen al in Nederland meer dan 1 miljoen euro op.
-
Puddingchallenge
Paul de Leeuw is een nieuwe challenge voor de Maag Lever Darm Stichting gestart. Hij drukt een puddinkje uit in zijn gezicht en daagt hiermee andere BN’ers uit hetzelfde te doen en zo de Maag Lever Darm Stichting te steunen.
-
Singelloop tegen reuma
Op 28 september 2014 vindt de 64e editie van de Singelloop plaats. De loop gaat door Utrecht heen en is er in een 5 km variant en 10 km variant.Dit jaar is er ook een halve marathon.
-
Samenwerking om mobiel doneren te stimuleren
Goede doelen in de Verenigde Staten slaan handen ineen om mobiel doneren verder te ontwikkelen en het profijt voor de sector te maximaliseren. Zij starten de Mobile Giving Alliance.
-
Goede Doelenmaand bij Dolfinarium
September is traditioneel de Goede Doelen Maand bij Dolfinarium Harderwijk. Zij sloten met 13 Goede Doelen een overeenkomst voor gezamenlijke activiteiten.
-
Goede doelen werken samen aan modernisering collecte
Hoe kunnen we het collecteren moderniseren? Dat is de vraag die bij alle landelijke collecterende organisaties leeft.
-
Davinci's Non-Profit Management Gids
ICT adviesorganisatie Davinci lanceert de ‘Non-Profit Management Gids’. Ieder deel van de gids behandelt een actueel onderwerp over ICT en de nieuwe kansen voor Non-Profits. De gids moet de sector informeren en nieuwe ICT ontwikkelingen binnen goede doelen organisaties agenderen.
-
Kom naar de finale van de Green Challenge!
Op 11 september 2014 vindt de achtste editie van de Postcode Lottery Green Challenge plaats. Dan wordt bekend gemaakt wie van de finalisten met de hoofdprijs van 500.000 Euro naar huis gaat.
-
Evenement: De effecten van communicatie op loyaliteit
Op 25 september 2014
presenteert Bindinc. Custom Media de resultaten van het onderzoek De effecten van communicatie op loyaliteit, tijdens een evenement in Maarssen.
-
Unieke training succesvolle fondsenwervingscampagnes met Jacob Rolin van Revolutionise.
Voor fondsenwervende organisaties is het behoorlijk lastig om tot die ene campagne te komen, waarbij inhoud, communicatie én fondsenwerving prachtig en succesvol geïntegreerd zijn. De campagne die niet alleen mensen mobiliseert, maar ook je merk versterkt en resultaten boekt als nooit tevoren. Zo'n campagne willen we toch allemaal? Op dinsdag 23 september 2014, van 10.00 – 16.00 uur, laat Jacob Rolin (foto) in het Scheepvaartmuseum in Amsterdam zien hoe je dat aanpakt, in de werksessie Aesthetic Fundraising – making your campaigns beautiful.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 222
- 223
- 224
- ...
- 251
- Volgende pagina