Nieuwsberichten per thema
-
Lees meer over "Mobillion gaat verder onder de naam Kentaa"Mobillion gaat verder onder de naam Kentaa
Na 16 jaar heeft het Arnhemse bedrijf Mobillion afscheid genomen van zijn naam. Mobillion heet vanaf nu Kentaa.
-
Lees meer over " Gratis webinars voor fondsenwervers"Gratis webinars voor fondsenwervers
Baukje Stam en Reinier Spruit lanceren in samenwerking met ifunds een gratis toegankelijk webinar programma voor fondsenwervers: www.fondsenwervingwebinars.nl
-
Lees meer over "Nh1816 viert 200-jarig bestaan en doneert 1 miljoen aan goede doelen"Nh1816 viert 200-jarig bestaan en doneert 1 miljoen aan goede doelen
Nh1816 Verzekeringen gaat haar 200-jarig jubileum vieren door in totaal 1 miljoen euro te doneren aan verschillende goede doelen. Zowel verzekerden, medewerkers als intermediairs mogen goede doelen aandragen waaraan de Stichting Goede Doelen Nh1816 zal schenken.
-
Lees meer over "Joamy Tounkara - van Maanen nieuwe hoofd Marketing en Communicatie Free a Girl"Joamy Tounkara - van Maanen nieuwe hoofd Marketing en Communicatie Free a Girl
SInds maandag 4 januari is Joamy Tounkara – van Maanen het nieuwe Hoofd Marketing en Communicatie van Free a Girl.
-
Lees meer over "Ambika Lucassen (War Child) won reis naar het AFP-congres"Ambika Lucassen (War Child) won reis naar het AFP-congres
Dit jaar maakten de deelnemers van de Vakdag Fondsenwerving kans op een prachtige prijs: een geheel verzorgde reis naar het grote fondsenwervingscongres van de AFP(link is external), van 20 tot 22 maart 2016 in Boston.
-
Lees meer over "Windesheim Open Avond Fundraising Grantmaking & Sponsoring"Windesheim Open Avond Fundraising Grantmaking & Sponsoring
Al vier jaar organiseert hogeschool Windesheim te Zwolle met veel succes het cursusprogramma Fundraising Grantmaking & Sponsoring (FG&S). Op woensdag 13 januari a.s. wordt voor belangstellenden voor de vijfde jaargang van het cursusaanbod op hbo-niveau een Open Avond georganiseerd. Ook zal die avond aan cursisten, die het afgelopen jaar met succes hebben deelgenomen aan de cursussen, de behaalde certificaten FG&S worden uitgereikt.
-
Lees meer over "Reclamecode Fieldmarketing een feit"Reclamecode Fieldmarketing een feit
De sector komt met duidelijke regels voor werving op straat en aan de deur. De Reclamecode Fieldmarketing is met ingang van 1 januari 2016 opgenomen in de Nederlandse Reclame Code.
-
Lees meer over "Odette Paauwe vertrekt bij de trombosestichting"Odette Paauwe vertrekt bij de trombosestichting
Op een drukbezochte receptie nam Odette Paauwe-Insinger onlangs afscheid als directeur-bestuurder van de Trombosestichting. Per 1 januari 2016 is zij formeel afgetreden.
-
Lees meer over "Serious Request lag onder vuur in 2015"Serious Request lag onder vuur in 2015
De 3FM-actie Serious Request wist dit jaar ruim 7,5 miljoen euro op te halen. De opbrengst gaat naar kinderen en jongeren in conflictgebieden als Syrië, Zuid-Sudan, de Centraal-Afrikaanse Republiek en de Democratische Republiek Congo. Het bedrag is aanzienlijk lager dan voorgaande jaren: vorig jaar werd er 12 miljoen euro opgehaald en in 2013 ruim 12,3 miljoen euro. Ook was er dit jaar veel kritiek: een overzicht.
-
Lees meer over "De Toekomst van Marketing"De Toekomst van Marketing
Directmarketingplatform DeMeter organiseert 26 januari 2016 de negende editie van De Toekomst van Marketing.
- Vorige pagina
- 1
- ...
- 184
- 185
- 186
- ...
- 256
- Volgende pagina