Jaargang 17, nummer 3

In dit nummer

  • Nationale erfenissencampagnes: een wereldwijde hype

    1 juni 2015 om 07:00

    In ons jubileumnummer dat vorige maand verscheen hebben we laten zien dat het werven van nalatenschappen in Nederland een serieuze bezigheid is geworden. Dat geldt ook voor andere landen. In veel van die landen wordt jaarlijks een publiekscampagne gehouden, om de werving door en voor individuele goede doelen te ondersteunen.

    Lees meer over "Nationale erfenissencampagnes: een wereldwijde hype"
  • Word ook facebookprofeet!

    1 juni 2015 om 07:00

    Vorige maand was ik op een congres over Facebookmarketing. Ik wilde graag weten wat nou het geheim is van een succesvolle socialmediacampagne. En hoe dat voor non-profits nuttig kan zijn. Weliswaar kende ik geen van de sprekers maar hé, ik ben een digital immigrant, dus dat lag natuurlijk aan mij.

    Lees meer over "Word ook facebookprofeet!"
  • Met wie praat je eigenlijk?

    1 juni 2015 om 07:00

    Of je sociale media nu gebruikt om fondsen te werven, bewustwording te genereren of nieuwe netwerken met supporters te ontwikkelen, stel jezelf eerst deze vraag: Met wie praat ik eigenlijk?

    Lees meer over "Met wie praat je eigenlijk?"
  • Kleding zonder grenzen een geslaagde actie

    1 juni 2015 om 07:00

    Aan het begin van dit jaar deed Zending over Grenzen een wereldrecordpoging kleding inzamelen tijdens de 70ste editie van de Huishoudbeurs in de RAI. Het Guinness Book of Records werd niet gehaald, maar toch kijkt Zending over Grenzen met een zeer positief gevoel terug op de actie. Wij keken met hen mee.

    Lees meer over "Kleding zonder grenzen een geslaagde actie"
Close