Advertentie

Advertentie

Advertentie

Crowdfunding in stukjes

1 september 2015

Met de website Crowd for Congo hebben webmarketeer Remotion en Stichting Vluchteling ingezet om de donateur meer transparantie te bieden: online doneren voor losse onderdelen van een project.

door Inge van der Hoeven

Draag je bij aan een generator? Of schenk je liever meteen een volledige matras? Met de website www.crowdforcongo.nl deelden Remotion en Stichting Vluchteling een wervingscampagne in stukjes op. Het doel was de donateur zo nauwkeurig mogelijk te laten zien waar zijn geld voor nodig is en wat er precies met zijn geld gebeurt. En natuurlijk zoveel mogelijk geld ophalen, voor een kraamkliniek in Congo.

Wordt lid van Vf & fondsenwerving.nl en krijg direct toegang

✔ Onbeperkt toegang tot alle content op fondsenwerving.nl
✔ De digitale nieuwsbrief met o.a. vacatures en nieuws uit de sector

Of registreer je gratis om dit artikel te lezen

Registreer
Heb je al een Vf-account? Log dan in
Meer over Vf 16-5
Close