Yes: online succes!

Yes, online succes!
Heb je inmiddels genoeg theorie gehoord over online fondsenwerving? Wilt je nu weleens weten wat echt werkt? Kom dan op 16 april 2012 naar Amersfoort voor een inspirerende middag, met praktijkvoorbeelden en kennisuitwisseling.

Tijdens het seminar Yes, online succes! nemen onze drie sprekers je mee aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden. Ze leggen uit hoe ze het hebben aangepakt en ze laten hun successen, scores en leerpunten zien. En ze leggen uit over hoe onlinedonateurs verschillen van andere gevers.

De sprekers
Edwin Langeweg is Online Strategy Director bij EDM MEDIA. Hij is gespecialiseerd in online marketing en interactieve communicatie. Hieronder vallen ook wervingscampagnes voor charitatieve organisaties in Nederland, België, Engeland en Duitsland. Tijdens het seminar zal hij vertellen over succesvolle wervingscampagnes voor o.a. het Astma Fonds, Cordaid, IFAW en Amnesty Internationaal.

Bernard Oosterhoff is directeur van Trans World Radio, een internationale organisatie die christelijke radioprogramma’s maakt in meer dan 200 talen. Om de achterban uit te breiden heeft de organisatie onlangs een wervingscampagne gevoerd. Tijdens het seminar vertelt Bernard over deze campagne: ‘Ik ben met je’. In deze campagne werden offline en online geïntegreerd met als resultaat veel nieuwe adressen.

Andrea Zierleyn is manager van de afdeling Actief bij Milieudefensie. Hier valt ook de fondsenwerving onder. Daarvoor was zij hoofd Sociale Hulp bij het Nederlandse Rode Kruis. Bij Milieudefensie is Andrea verantwoordelijk voor de nieuwe fondsenwervingsstrategie, waarbij meer commerciële methodes worden toegepast dan in het verleden. Tevens is Milieudefensie op zoek naar meer aansprekende manieren om de offline en online werving te integreren. De campagne ‘Dieren in de wei’ is daarvan een geslaagd voorbeeld. Tijdens het seminar deelt ze haar ervaringen rond deze campagne.

Mis het niet en geef je vandaag  hier nog op.

Gepubliceerd op: 22-03-2012
Categorieën: Algemeen
Bron: ifunds
Deel dit bericht via:
 
 

Reacties

 
 

Zelf reageren

Wilt u zelf reageren op dit nieuwsbericht? Vul dan onderstaand formulier in.

Visual CAPTCHA